Fins al 16 de juliol es recullen imatges de la festa per incloure al disseny del programa d’actes de la Festa Major de Vilafranca
La dissenyadora del programa d’actes de la Festa Major de Vilafranca 2008 ha iniciat una campanya de recollida de fotografies de la festa, amb l’objectiu d’incloure-les a la propera edició del programa.
Les imatges que vulguin participar-hi s’han de fer arribar per correu electrònic, abans del dia 16 de juliol, a l’adreça <a href="mailto:"></a>. El nom de l’arxiu de la fotografia ha de ser del tipus nomcognom.jpg.<br />D’altra banda, aquesta setmana s’han posat a la venda noves talles i models de la samarreta de festa major. Concretament, hi ha un model d’home en talla petita, per al qual s’ha escollit el color vermell. En el cas del model de dona, se n’ha fet una de talla gran amb tonalitats grogues.