Dijous, 19 de juny de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Els escolars de Sant Sadurní donen el tret de sortida a les festes dels Barris 2008

Les festes de la capvuitada de Corpus han començat a les 2 del migdia amb la tronada del Barri de l’Ajuntament i finalitzaran dijous vinent amb el Rengle del Barri Raval.

<br />Els Barris són unes festes molt arrelades a Sant Sadurní, en les quals les cases estan obertes i es convida els amics i familiars a fer una copa de cava.<br />Després d’uns anys d’alts i baixos, les comissions veïnals que s’encarreguen de la organització de les festes han experimentat una renovació generacional. Això fa afirmar al regidor de Cultura, Xavier Rojo, en una entrevista al magazín La Plaça, que se sent confiat en el futur.

Cada barri fa la seva aportació però mantenen uns elements comuns: la tronada del migdia, el castell de foc a la nit, els rengles i les sardanes.<br />Així avui, la tronada al Barri de l’Ajuntament obrirà el foc dels Barris 2008. A les 6 de la tarda se celebra un espectacle infantil i xocolata i per la nit es tirarà el castell de focs i es ballaran sardanes.<br />A les 2 del migdia de demà, el Barri Sant Antoni agafarà el relleu i a les 5 de la tarda, al Barri de l’Ajuntament, se celebrarà el tradicional Rengle dels Confits amb totes les escoles de Sant Sadurní.

El regidor de Cultura ha explicat que han preparat prop de 3 mil bosses de confeti i 140 quilos de coca adobada per als infants i familiars, perquè la participació és massiva. Xavier Rojo

Aquest any la festa del Barri de Sant Antoni coincideix amb la semifinal de l’OK lliga i el Barça visita l’Ateneu, que ha preparat activitats per animar el partit. A banda d’això, demà a les 5 de la tarda, es farà un festival infantil i una xocolatada i a la nit, castell de focs, carrossa, l’actuació de la Xaranga de Riba-Roja i discoteca mòbil a la plaça del Centre.

<br />Dissabte agafa el relleu el Barri Montserrat.

&nbsp;

&nbsp;

<br /> 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: