El Banc de Sang serà dilluns, a la plaça Penedès
El Banc de Sang i Teixits serà cada primer dilluns de mes a Vilafranca per tal que tothom pugui fer donació de sang. Així, dilluns que ve, la Unitat Mòbil serà a la plaça del Penedès, de les 10 del matí a les 2 del migdia i de les 5 de la tarda a les 9 del vespre.
<br />Des del Banc de Sang i Teixits recorden que la sang és una de les poques coses que no es pot fabricar i per això, demanen que el màxim nombre de persones, entre 18 i 65 anys, sanes i de més de 50 kg, s’acostin a la Unitat Mòbil a donar sang.











