Dissabte, 13 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Quatre alumnes de flauta de bec de l’EMM participaran a un concert a l’Auditori Pau Casals del Vendrell

L’escola municipal de música M. Dolors Calvet participarà aquest dissabte al Concert de Cloenda de les Trobades de flauta de bec. El concert té lloc a dos quarts de cinc de la tarda a l’Auditori Pau Casals del Vendrell.

<br />Quatre alumnes de flauta de bec de l’escola municipal de música de Vilafranca participaran aquest dissabte al concert que serveix per cloure les trobades d’aquest instrument del curs 2007-2008. El concert té lloc a l’auditori Pau Casals del Vendrell i comptarà amb la participació de més d’una trentena d’alumnes que provenen d’onze escoles de les comarques de l’Alt i el Baix Penedès, el Garraf i el Barcelonès. Aquestes trobades van començar fa dos cursos per tal de facilitar el contacte entre alumnes que estudien aquest instrument. Normalment són pocs i fan les classes sols o amb altres alumnes d’edats diferents i, d’aquesta manera, poden tocar plegats. La mestra de flauta de bec de l’escola M. Dolors Calvet és l’Eulàlia Galofré. L’edat dels alumnes que participaran al concert és de vuit a vint anys. Al concert estaran dividits en quatre grups i interpretaran diferents melodies segons el nivell de cada grup. Però també interpretaran dues peces conjuntes. L’Aina té 10 anys i és l’alumna més jove de l’escola de música vilafranquina. També participarà a la trobada i reconeix que s’ho passa molt bé amb altres alumnes de la seva edat.<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: