L’Ajuntament del Pla del Penedès ha signat un conveni amb SERCOM per emetre notícies d’aquest municipi per VTV
Vilafranca Televisió eixampla d’aquesta manera la seva penetració informativa en municipis que passen a ser protagonistes de la seva graella informativa. De fet, són els espais informatius de la casa els que incorporen a partir d’ara continguts noticiables del Pla. Això és possible després del compromís de l’Ajuntament d’aquest municipi amb l’empresa pública de comunicació vilafranquina SERCOM.
I així es recull en el conveni que s’ha signat aquesta setmana al consistori vilafranquí amb la presència de l’alcalde del Pla, Alfred Martínez; de la regidora de Comunicació, Maria Batet; i del director de Ràdio i Televisió de Vilafranca, Josep Alsina. Per l’alcalde del Pla, les inquietuds culturals, sobretot, de la gent del municipi feien necessari donar-les a conèixer i trametre-les per arreu de la comarca. I només Vilafranca Televisió ho podia aconseguir plenament, donant per fet la incidència i difusió que té un mitjà com aquest. Martínez considera que és un bon moment per signar el conveni de col·laboració, dóna per fet que és un encert i que farà que hi hagi encara més germanor entre els pobles altpenedesencs. Aquesta setmana, amb l’anunci de la Setmana cultural de Sant Jordi, el Pla ja es va estrenar com a protagonista informatiu del relat de Vilafranca Televisió. El Pla aportarà a SERCOM 3.600 euros cada any per contribuir així als costos de la realització i emissió de peces informatives comarcals. Aquest municipi passa a formar part de la llista de convenis que SERCOM ja fa un cert temps ha establert amb el Consell Comarcal, amb l’Ajuntament dels Monjos i el de Sant Cugat Sesgarrigues.<br />I ben aviat se’n signarà un altre, amb el consistori de Vilobí.











