L’ajuntament de Vilobí i VTV signen un conveni
Vilobí s’uneix als municipis de la comarca que tenen conveni amb Vilafranca TV. L’ajuntament vol donar a conèixer a través de la televisió vilafranquina les activitats que desenvolupen les entitats i associacions del poble.<br />
<br />L’alcalde de Vilobí del Penedès Joan Esteve i la regidora de comunicació i presidenta de SERCOM Maria Batet han signat aquesta setmana un conveni pel qual Vilafranca Televisió cobrirà els esdeveniments que es produeixin en aquest municipi. L’equip de govern de Vilobí va decidir demanar el conveni per donar a conèixer les activitats que es fan al poble i que són el resultat del treball d’entitats i associacions.<br /><br />La presidenta de SERCOM, l’empresa que gestiona Ràdio Vilafranca i Vilafranca Televisió, comentava que és interessant que la televisió faci arribar a la vila tot allò que passa a altres indrets de la comarca. També destacava que Vilafranca Televisió és cada cop més seguida a l’Alt Penedès.<br />Vilobí s’uneix, a través d’aquest conveni, a municipis com Santa Margarida i els Monjos, Sant Cugat Sesgarrigues i el Pla.











