Dimecres, 10 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La campanya "decideixo decidir" ha tornat a recollir signatures després de la prohibició del dia 9-M

Vilafranca ha fet una nova recollida de signatures pel dret a decidir després que s’hagués avortat la campanya que havien organitzat el mateix dia de les eleccions generals passades els voluntaris del Penedès. Els Mossos d’Esquadra van clausurar les cinc taules que aleshores havien muntat.

Aquesta vegada ha estat en dissabte, coincidint amb el dia de mercat setmanal, i davant de la Capella de Sant Joan. Amb aquesta nova convocatòria han volgut posar a l’abast de tothom el dret a opinar sobre el fet de decidir lliurement pel futur de Catalunya, a través de la recollida de signatures. La primera valoració que feia de la recollida de signatures a Vilafranca era bona, amb centenars de convilatans que hi havia signat. La majoria de les persones que s’hi atansaven ja sabien el motiu de la campanya. Les signatures que s’han recollit es faran arribar ara a la Plataforma pel Dret a Decidir i la Plataforma Sobirania i Progrés, que un cop acabi la campanya “decideixo decidir” es lliuraran ja totes al Parlament català.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: