Diumenge, 7 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

A l’Escorxador tot el matí d’ahir es va fer el taller de participació en l’agenda urbanística

El Pla d’Ordenació Urbanística Municipal, el POUM, a Vilafranca es va aprovar el 2003 i que des d’aleshores, durant quatre anys de vigència, l’únic aspecte que s’hi ha desenvolupat és el Pla Parcial Industrial del Polígon Domenys Tres. I per aquest motiu, des de l’Ajuntament, han cregut que era un bon moment per fer-ne la revisió. D’aquí la importància de la convocatòria del taller de participació ciutadana, com ha subratllat el regidor d’Urbanisme i coordinador de l’Àrea d’Acció Territorial.

Romero parlava d’una programació que fa referència a l’habitatge i tenint en compte la futura oferta de vivenda protegida i poder fer un pla de l’habitatge atès que a l’actualitat està exhaurit. Així com dels vials, dels equipaments i de les zones verdes. A les deu del matí el taller de participació ciutadana es va encetar amb la presentació dels treballs de redacció de l’agenda urbanística amb l’alcade, Marcel Esteve, i a banda de Romero, de la regidora de Participació ciutadana, Teresa Terrades. Al punt del migdia es va debatre sobre l’agenda urbanística en petits grups que van exposar en comú el treball poc després.

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: