El cònsol general del Perú visita el Vinseum i Vilafranca "com un turista més"
I qui va coincidir al Vinseum amb els escriptors catalans era el cònsol general del Perú, Miguel Palomino de la Gala, que va ser ahir a la Vila. Enmig de la visita que feia al Vinseum explicava a Vilafranca Televisió que havia complert un somni durant tota la jornada, ja que sempre li havia mogut l’interès i la fascinació, deia, per venir en terres penedesenques, visitar-les, i poder gaudir del bon vi i cava que s’hi elabora.
L’actual cònsol general del Perú fa sis mesos que és a Catalunya i havia vingut ja tres vegades a Vilafranca però per compromisos oficials, sempre complint en un programa establert d’actes. En canvi, ahir va voler donar-se, explicava ell mateix, el plaer de visitar tranquil·lament la capital altpenedesenca, com un turista més. Es va assabentar de la remodelació i ampliació del Vinseum en aquesta mateixa visita. El cònsol Miguel Palomino de la Gala va venir de turista amb una dotzena d’amics que han arribat de Perú aquests dies, i que com ells mateixos manifestaven estaven gratament impressionats.











