Divendres, 19 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Cine Club Vilafranca projecta el curtmetratge que ha fet Scorsese per a Freixenet

La projecció tindrà lloc a la sessió d’un quart d’onze de la nit del dijous vinent, just abans de la pel·lícula programada per Cine Club aquell dia, Death Proof, de Quentin Tarantino.

La creativitat publicitària està fugint darrerament dels eslògans i de la propaganda de producte per explicar una història, una idea. I el cinema continua sent una de les millors maneres existents d’explicar i de fer arribar. Això és el que ha fet Freixenet amb la seva nova estratègia comunicativa. Les caves deixen enrere les tradicionals bombolles Freixenet i aposten pel gran director Martin Scorsese. Deixen a les seves mans la creació de l’anunci de Freixenet més radicalment trencador i diferent. The key to reserva és el títol del curt de 9 minuts que el prestigiós director ha realitzat per a Freixenet. Es tracta d’un veritable caramel per a cinèfils en què el cava no és ni de bon tros el protagonista. Ho és Scorsese i el seu homenatge explícit a Hitchcock a través d’innombrables referències a les seves pel·lícules. Precisament per constituir aquesta obra un homenatge al cinema, Cine Club Vilafranca ofereix als espectadors la possibilitat de veure el curt d’Scorsese en format digital íntegrament.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: