La presentació dels Nous Penedès a Madrid atrau 1.300 persones
Dilluns va començar la campanya promocional Descobreixi els Nous Penedès, organitzada conjuntament entre UVIPE i el Consell Regulador de la DO Penedès. La iniciativa ha començat a Madrid i continuarà a Palma de Mallorca i a Barcelona.
Fins a 1.300 sumillers, restauradors, membres de clubs de tast, enòlegs i professionals de botigues especialitzades van acostar-se fins al Palace, fent que els organitzadors quedessin desbordats per l’èxit. A quarts de 8 del vespre es van haver de tancar les portes, deixant fora un centenar de persones. L’ any passat, hi van anar un miler de participants.
El director de la DO Penedès, Josep Ribas, ha explicat al magazín La Plaça que van ser molt ben rebuts, destacant que el públic madrileny és molt agraït. Segons Ribas, a Madrid tradicionalment es venen bé 3 DO i la resta, com el Penedès, ha de continuar invertint en màrqueting i publicitat.
A Madrid hi van anar 14 bodegues, amb un total de 90 vins, representant una àmplia gamma de vins blancs, negres i rosats, exemples de les tendències i la qualitat actual dels vins Penedès. Quant als vins joves, Josep Ribas ha destacat l’excel·lència dels negres i que els blancs de la collita del 2.006 són dels millors dels últims 10 anys.
L’acció promocional de Madrid ha celebrat el desè aniversari enguany, però les dues cites pendents, Palma de Mallorca i Barcelona, també són veteranes. L’acte més imminent és a les Illes, dimecres vinent.