Dissabte, 20 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’any 2006 l’oficina d’atenció al consumidor ha atès a Vilafranca més de 1000 demandes

Des de la regidoria de consum de l’Ajuntament de Vilafranca s’ha fet aquests dies una valoració de les actuacions i activitats que s’han fet al llarg del darrer any. El regidor Paco Álvarez ha comentat que s’ha continuat apostant per la millora del servei que s’ofereix tants als ciutadans com a les empreses i comerços de la vila; i que en aquest sentit s’ha fet gran part de la tasca al llarg del 2006, amb noves campanyes d’adhesió a la Junta Arbitral de Consum i més mitjans i formació per als tècnics que treballen també en l’oficina municipal d’informació al Consumidor

Pel que fa a xifres, des de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor Gabi Giralt comentava que s’han atès en el 2006 1020 demandes de ciutadans, i que el sector que centra més les consultes, queixes i denúncies dels ciutadans continua sent el dels serveis de telecomunicacions. De fet, representen el 22% de les demandes que ha recollit el servei. Giralt explicava també que tot i que la companyia ONO havia tingut una davallada del 76% en el volum de demandes, continuava sent una de les que recollia més queixes.

 

Des de l’OMIC comenten també que algunes de les grans qüestions que a nivell de consum han succeït a nivell estatal, també han tingut efectes a la vila, com per exemple les denuncies i queixes al voltant d’Airmadrid. D’altres, com per exemple Fòrum Filatèlic i Afinsa, s’han derivat cap a l’agència catalana de consum, per sumar-se a les demandes conjuntes presentades.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: