ICV de Sant Llorenç d’Hortons diu a la Plataforma pro vegueria que respecti qui no la vol
El regidor i portaveu del grup municipal d’Iniciativa per Catalunya Verds a Sant Llorenç d’Hortons, Ignasi Corral, ha fet arribar una nota a la nostra redacció en que demana als membres de la Plataforma per una Vegueria Pròpia que deixin de demonitzar a tothom que no està a favor de la importància d’aquesta vegueria.
Els demana també que expliquin amb arguments de gestió socio-economics i polítics que representaria una vegueria pròpia pels pobles petits. En aquest sentit també, que expliquin quina seria la diferencia pels pobles petits i mitjans una vegueria amb 4 ciutats importants i una Vegueria amb seu a Barcelona que té com a funció principal afavorir a aquest tipus de municipis.
Corral considera que ja n’hi ha prou de sectarismes identitaris, i els demana que expliquin quin model de gestió i quina seria la capital d’ aquesta vegueria. Opina també que aquesta plataforma no ho explica tot, ja que les Vegueries tindran les competències que tindran, i no seran un Estat Propi, la qual cosa sembla que es desprengui de les opinions d’alguns membres d’ aquesta plataforma, segons diu Corral.