Vilafranca celebra la 2a Setmana Policial-Intershoot 2006
Organitzada per l’Agrupació Penedès-Garraf de la International Police Association i la Policia Local de Vilafranca, del 27 de juny al 2 de juliol se celebrarà la 2a Setmana Policial-Intershoot 2006, que portarà al Penedès al voltant de 400 membres dels diferents cossos policials que operen a l’Estat. Així, estan inscrits en les diferents activitats membres de Policies Locals de diferents Comunitats Autònomes de l’Estat, Guàrdies Civils, Mossos d’Esquadra, Policies Nacionals i Ertzaines.
La Setmana Policial consta d’un seguit d’activitats de formació, esportives i lúdiques que serveixen per intercanviar impressions i mètodes de treballs entre els diferents cossos policials i alhora, millorar la formació de cara a poder respondre més adequadament a les diverses situacions que es produeixen en l’exercici de les seves funcions.
Així, estan previstes tres jornades formatives, competicions de tir policial, tir al plat i biatló policial i com a activitat lúdica se celebrarà també un campionat de Futbol-7 .
Com a colofó, diumenge 2 de juliol, a partir de les 12 del migdia, hi haurà un seguit d’activitats lúdiques, a la Zona Esportiva de Vilafranca. Des de passejades pels nens i nenes en els vehicles policials a exhibicions dels gossos especialitzats dels Mossos d’Esquadra en estupefaents i explosius, passant per un simulacre d’intervenció conjunta dels serveis d’urgència de la Vila i per acabar, es farà una nova passejada dels infants que ho desitgin en els vehicles policials. També hi haurà una exposició dels treballs dels alumnes d’educació viària a l’ escola.