Divendres, 29 de març de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’interès pel vi a Catalunya ha augmentat, segons un estudi encarregat per l’INCAVI, malgrat que es

El conseller d’agricultura, Antoni Siurana, acompanyat del director general de l’Incavi, Joan Aguado, i de representants dels consells reguladors de les DO catalanes, ha presentat un estudi de mercat sobre la percepció dels

L’acte va servir també per presentar la campanya de promoció endegada per l’INCAVI que tindrà lloc des d’aquesta tardor i fins Nadal, amb l’objectiu de promoure les qualitats dels vins catalans.

L’objectiu de l’estudi era el de conèixer quina és l’opinió del consumidor actual en relació als vins catalans. De les conclusions se’n desprèn que hi ha un coneixement del món dels vins que ha anat creixent, així com també l’interès per vincular-los a la cultura.

Malgrat tot hi ha encara una forta demanda de més informació.

Tot i que el coneixement dels vins catalans ha anat augmentant entre els consumidors de Catalunya, i que la valoració que se’n te és la d’uns vins de qualitat, el cert és que encara es consumeixen més vins d’altres zones de l’estat que no pas vins catalans. Per aquest motiu l’Incavi dóna molta importància a les campanyes d’informació.Seguint la línia iniciada la tardor del 2004, l’INCAVI, juntament amb els consells reguladors, continuen la campanya de promoció endegada l’any passat amb l’objectiu de consolidar el consum de vi de qualitat. Els eixos de la campanya, que porta per lema "destapa el millor de tu mateix", se centren en els resultats de l’estudi, potenciant la informació sobre els valors diferencials de cada denominació d’origen, fomentant l’autoestima i la seguretat dels consumidors catalans.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: