Dijous, 25 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La Junta Arbitral de Consum de Vilafranca no tramitarà més reclamacions contra Telefònica

La Junta Arbitral de Consum de Vilafranca ha decidit no tramitar més reclamacions contra la companyia Telefònica de España perquè darrerament s'han tramitat poques reclamacions contra Telefònica, com a conseqüència de les nombroses limitacions que consten a l'Oferta Pública de Sotmetiment al Sistema Arbitral de Consum, subscrita per aquesta companyia. Com que el sotmetiment és [...]

La Junta Arbitral de Consum de Vilafranca ha decidit no tramitar més reclamacions contra la companyia Telefònica de España perquè darrerament s’han tramitat poques reclamacions contra Telefònica, com a conseqüència de les nombroses limitacions que consten a l’Oferta Pública de Sotmetiment al Sistema Arbitral de Consum, subscrita per aquesta companyia. Com que el sotmetiment és voluntari, Telefònica n’exclou totes aquelles reclamacions relacionades amb indemnitzacions per danys i perjudicis, factures emeses amb una antiguitat de més de sis mesos, els serveis de tarifació addicional o les sol·licituds de connexió a la xarxa telefònica pública fixa, amb la qual cosa les possibilitats reals d’acudir a l’arbitratge que tenen els consumidors davant d’algun conflicte que tinguin amb Telefònica és realment molt limitada.

En conseqüència, les reclamacions presentades pels vilafranquins contra Telefònica es derivaran a la Junta Arbitral de Consum més propera que mantingui vigent el conveni d’adhesió de Telefònica al Sistema Arbitral de Consum. Altrament, les reclamacions també es podran presentar, en primera instància a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Vilafranca i, en segona instància, a la Secretaria de Estado de Telecomunicaciones del Ministeri d’Indústria.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: