Diumenge, 17 de Gener de 2021
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Més de 200 persones s’han queixat a l’OMIC del servei d’Hispano Igualadina a Vilafranca

L’oficina del consumidor de Vilafranca ha rebut una demanda contra l’empresa Hispano Igualadina avalada per 204 persones que es queixen de diferents mancances del servei.

Sobre tot pel fet que en determinats horaris d’anada a Barcelona i de tornada a Vilafranca hi ha persones que es queden sense poder pujar a l’autobús de l’horari desitjat, perquè ja està ple, i han d’esperar una hora fins poder agafar-ne un altre.

La cap del servei de consum de l’ajuntament de Vilafranca, Glòria Clavero, ha explicat que l’oficina del consumidor està fent de mitjancera, perquè l’ajuntament no té competències en aquest servei. S’han adreçat a l’empresa i encara no han rebut resposta.

D’altra banda des de l’oficina de consum també s’han adreçat les queixes als Serveis Territorials de Ports i Transports de la Generalitat, que són els que tenen competències. Els serveis hauran de determinar si hi ha alguna responsabilitat administrativa per part de l’empresa.

En tot cas Glòria Clavero destaca que del conjunt de signants de les queixes un 80% són estudiants que demanen millores dels transport públic.

Una de les preocupacions dels usuaris del transport de la Hispano Igualadina és que amb les obres de l’AVE els propers mesos és molt probable que s’incrementi encara més el nombre d’usuaris. A més de reclamar més autobusos en servei i millors horaris, els afectats també demanen un expenedor automàtic de bitllets que funcioni les 24 hores del dia i la millora general de la qualitat del servei.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: