Som Sant Sadurní edita la segona edició del Mapa Turístic Comercial de la Capital de Cava
Es tracta d’un mapa presentat en 3 idiomes, català, castellà i anglès, que parla de cava, gastronomia, cultura i ‘shopping’.
Aquest projecte va néixer l’any passat fruit de la demanda per part d’algunes empreses de la vila amb l’objectiu de dirigir el trànsit del flux actual de visitants a Sant Sadurní cap al comerç, la restauració i els centres de visites, i alhora millorar l’experiència que té el turista de la seva estada a Sant Sadurní.
El desplegable augmenta de mida en aquesta segona edició per encabir-hi més informació. S’ofereix informació de les festes més destacades, i també s’ha inclòs informació complerta del Centre d’Interpretació del Cava amb horaris i petita descripció de la visita.
Com a novetats d’aquest any, s’ha reforçat el mapa d’ubicació de caves i espais visitables, edificis de la ruta modernista i altres edificis d’interès, així com botigues, restaurants i hotels, amb un segon mapa d’accessos que millorés la informació d’aquells visitants que accedeixen en cotxe o des de l’estació de tren. D’aquesta forma també hem pogut complementar el mapa amb una ruta verda entre vinyes cap el llac de Can Codorniu fins a Can Catassús.
El mapa compta amb el suport del departament de Turisme de Sant Sadurní d’Anoia, a més de la col·laboració de 26 empreses locals, entre caves, restaurants i comerços anunciants, 3 més que l’any anterior.
En total s’han editat novament 15.000 exemplars que està previst distribuir entre els centres de visitants, cellers, restaurants, botigues i punts informatius de la vila a partir del mes de setembre.