La DO Penedès estrena campanya publicitària de Nadal, inspirada en la sèrie Cites
Aquest any la campanya ha donat un tomb de 360º pel que fa al to, la imatge i el llenguatge. Basant-se en la popular sèrie de TV3, Cites, la DO Penedès ha dissenyat 4 espots reproduint quatre cites on el vi Penedès hi té un paper desencadenant.
Dos dels espots s’emeten per televisió i els altres dos, de més durada, han estat creats per a les xarxes socials.
Els quatre anuncis se situen en un moment de consum i a Barcelona. La utilització de whatsapps a l’inici, el llenguatge i els personatges pretenen acostar la marca Penedès als joves.
La nova campanya publicitària de Nadal de la DO Penedès ha començat aquesta setmana a TV3. Els anuncis s’emetran durant un mes en horari de màxima audiència. A partir del 30 de novembre i fins a final d’any també s’emetrà per 8TV.
Paral·lelament, la DO Penedès ha engegat també una campanya online a la pàgina web de TV3 i a les xarxes socials.